Selamat Datang Ke Fullhouse Ninety Nine Trading.. Kami menyediakan harga terendah dan servis penghantaran ke seluruh Malaysia.. Terima kasih kerana mengunjungi laman kami.. Semoga berpuas hati dengan servis kami..

Syarat-syarat Pembelian


Apabila anda membeli produk-produk kami bermakna anda telah bersetuju denganTERMA DAN SYARAT yang kami sediakan. Sebagai pelanggan, anda haruslah mematuhi panduan TERMA DAN SYARAT yang ditetapkan. Sehubungan itu, sila baca dan fahami terma dan syarat sebelum pembelian dilakukan. ^_^

1.Kami hanya akan melayan pelanggan yang SERIUS SAHAJA.

2. Booking barangan (bg item READY STOCK) hanya boleh dilakukan untuk tempoh LIMA hari sahaja. Pembeli yang tidak membuat sebarang payment dalam tempoh tersebut, MELAINKAN memaklumkan kelewatan pembayaran kepada Fullhouse 99, maka pembelian akan dibatalkan. Dan item tersebut akan diberikan kepada yang berminat.

3. Bagi item PRE ORDER, Full payment harus dijelaskan selewat-lewatnya 3 MINGGU setelah stok sampai. Sekiranya anda tidak membuat sebarang pembayaran dalam tempoh tersebut (MELAINKAN MEMAKLUMKAN KELEWATAN PEMBAYARAN kepada Fullhouse 99), maka item tersebut akan diberikan kepada pelanggan yang berminat dan jika anda masih berminat dengan item tersebut, anda perlu membuat order sekali lagi.

4. Sila maklumkan kepada Fullhouse 99 sekiranya anda telah membuat pembayaran.

5. Harga yang ditawarkan adalah muktamad dan tiada rundingan boleh dibuat.

6. Pembelian Online adalah atas risiko sendiri. Barang tidak boleh ditukar atau dikembalikan semula.

7. Warna produk sebenar mungkin sedikit berbeza dengan gambar yang dipaparkan atas faktor fotografi dan setting monitor. Gambar yang dipaparkan mungkin tidak sama 100% dengan produk sebenar.

8. Pihak kami TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB ke atas kehilangan barang atau kerosakan barang setelah TRACKING NO DIBERI.

9.Tiada pembatalan pembelian. Bayaran balik tidak akan diberikan sekiranya bayaran telah dijelaskan.

10. Harga barangan tidak termasuk bayaran pos.

11. Sekiranya barangan yang anda beli kehabisan stok, bayaran penuh akan dikembalikan semula.

12. Sebarang pertanyaan lanjut sila email ke fullhouse.fana@yahoo.com atau terus sms/call 013-2119257.

13. Fullhouse 99 berhak membatalkan urusniaga tanpa memaklumkan terlebih dahulu kepada  mana-mana pelanggan yang tidak serius dan tidak memberi sebarang respon setelah berkali kali dihubungi oleh Fullhouse 99.

No comments:

Post a Comment