Permainan Minda Matematik Dan Elektronik
Code: ITMT-032
-
Tuliskan soalan dan jawapan kemudian dibahagian belakang kad tebal gunakan klip
buaya dan klipkan pada klip kertas pertama kemudian cari jawapan yang betul dan
klipkan.
-
Selepas itu klipkan soalan kedua dan cari jawapan yang betul, ulangi soalan
ketiga hingga seterusnya, kemudian bagi murid guna klip buaya cari soalan yang
betul dan klipkan ditepi klip kertas.
-
Penggunaan alat bantu mengajar dapat menjadikan pengajaran dan pembelajaran
matematik dan elektronik akan lebih berkesan
-
Dapat memupuk minat para pelajar dan membimbing pelajar dalam proses pengajaran
dan pembelajaran.
-
Dapat meningkatkan dan mengukuhkan kefahaman pelajar terhadap kandungan
pembelajaran
Peralatan Bersesuaian Untuk Kegunaan :
-
Pendidikan Rendah (SK)(SJKC)(SJKT)(SMK)
-
Kurikulum Standard Prasekolah Kebangsaan (KSPK)
- Tadika
Kemas
-
Pendidikan Khas
-
Perpaduan Permata
Pembelian
melalui L/O sekolah dialu-alukan.
Berminat
boleh terus hubungi;
Pejabat
: 03-4032 2399
Puan
Fana : 013-206 4089 (Whatsapp)
Email
: fullhouse.office@yahoo.com
*Kedai
di Medan Idaman Gombak, Kuala Lumpur.
No comments:
Post a Comment